Wednesday, January 21, 2009

Bertemu kembali 2009

Assalamualaikum wbt....
Setahun sudah saya menyepi, kini kita bersua kembali. Selamat Tahun Baru 2009 (walaupun dah lepas...hhehehee). Semoga tahun ini akan memberi semangat baru dalam meneruskan perjuangan hidup sebagai seorang manusia yang berjaya dalam apa jua bidang dan mendapat keberkatanNya.
Sebelum ini saya suka-suka je buat blog, takde yang menarik pun...takde pengisian pun. Tu yang saya menyepi lama. Masuk tahun ni, subjek pengurusan perkhidmatan BnK di bawah En.Aziz kena buat blog. Jadi memudahkan criter, saya sambung jela blog yang tertangguh ni. Ada masalah juga untuk masuk blog ni sebab saya tak ingat password...hehehhee. Alhamdulliah, akhirnya saya dapat masuk juga. Insya Allah saya akan meneruskan usaha untuk memantapkan blog saya.
Sekian dulu untuk kali ini...nanti sambung lain..Bybyeee

No comments:

Post a Comment